tisdag 24 januari 2012

Award

Jag har fått en award... den är från Birgitta som har bloggen Utsikt från vävstugan.Det känns verkligen uppmuntrande!


Nu är meningen att jag ska skicka "utmärkelsen" vidare till 5 andra bloggare.Då blev det lite svårt för mig... jag är inte den som tittar runt så mycket på andra bloggar.
Jag har fastnat för vävbloggarna, där hittar jag inspiration och tycker det är så kul att få kontakt med likasinnade. Och hoppas även att jag kan ge lite inspiration till er, som tittar in hos mig!


De bloggar som jag vill nämna och som jag ofta besöker, är nedanstående:












Jag vet att flera av dom jag nämner redan har fått Awarden... men så får det bli!


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


Ha en fortsatt bra vecka/ Irené

1 kommentar:

  1. nämen! o va snäll du är! så roligt att du gillar min blogg. nu får jag mer inspiration.
    kram monika

    SvaraRadera